KAPASİTE GELİŞTİRME EĞİTİMİ SONA ERDİ
Bursa ValiliÄŸi İl Dernekler Müdürlüğü ve Sivil Toplum GeliÅŸtirme Merkezi (STGM) iÅŸbirliÄŸi ile Bursa Kent Konseyi (BUKKON) bünyesinde hayata geçirilen 4 haftalık Sivil Toplum KuruluÅŸları Kapasite GeliÅŸtirme EÄŸitimi (KAGEP), katılım belgesi töreni ile sona erdi. Bursa’daki 74 dernek temsilcisinin katıldığı..